ERIC - FACEBOOK

Hej allihopa! Eric skrev i sin logg för ungefär en timme sedan
på facebook.com, för ni som inte sett kopierade jag det åt er.Det blev
lite smått när man kopierade det så jag skrev undertill hela texten
fast förstorat.
------------------------------------------------------
Hej alla! hoppas allt är bra med er!
Jag sitter och jobbar i studion med nya låtar, vi skriver för fullt!
Jag skickade ut ett videoklipp igår i "The life of Saade", hoppas ni såg det :) !

Den första nya låten kommer komma redan i December! :) Som ett litet smakprov! Längtar redan efter att få släppa den!
...www.ericsaade.com

Kärlek /E .
Visa mer
www.ericsaade.com
-----------------------------------------------------------------------
Hej alla! hoppas allt är bra med er!
Jag sitter och jobbar i studion med nya låtar, vi skriver för fullt!
Jag skickade ut ett videoklipp igår i "The life of Saade", hoppas ni såg det :) !

Den första nya låten kommer komma redan i December! :) Som ett litet smakprov! Längtar redan efter att få släppa den!
...www.ericsaade.com

Kärlek /E
-----------------------
Hörs senare, // Emme <3

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Jaha .. ? Det var väl kul för dig då (:

2010-11-06 @ 15:45:19
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Emme svarar:

Ja, det var väl det!

2010-11-06 @ 16:25:56
URL: http://ericsaadelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0