MORE PICTURES OF ERIC SAADE TODAY.YEY.

Hahaha, Jag har redan lagt ut två bilder idag på Eric men man kan faktiskt ha fler och jag såg nu en jätte söt bild som jag typ var tvungen att lägga ut, man får en sån känsla ibland.Men liksom, alla bilder jag hittar på eric så vill jag lägga ut dem alla men då skulle de vara många, men här får ni nåra bonus bilder som är helt fantasiska // Emme.
Jättesöt bild på Molly o Eric.Dem är dem perfekta paren någonsin faktiskt.Men dem är så söta ihop och dem ser verkligen kära och förälskade ut på bilder och videoklipp.Det är gulligt med kändis-romans, om man kallar det så.Ja, men det får bli bilderna ikväll, nu orkar jag inte lägga in fler, jag har ju faktiskt gett er en bonus med massa söta bilder på eric.De flesta bilder jag hittar är från andra bloggar och olika eric saade hemsidor.Det var allt för ikväll // Emme :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja visst är den :)



den första bilden är så sjukt söt ;)

2010-11-05 @ 02:02:12
URL: http://saadelovers.blogg.se/
Postat av: Emme

Svarat av Emme : Ja, jag vet den är så sjukt söt!

2010-11-05 @ 09:19:33
URL: http://ericsaadelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0