STATISTIK, 46 BESÖKARE!

Heeeej allihopa! Gissa vad, när jag loggade in och kollade min statistik såg jag att hela 46 hade besökt min blogg idag!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blev superglad, hur jag får så många  besökare är med hjälp av bloggtrafik.nu.Det hjälper en verkligen! Sen har jag fått lite kommentarer  också och tack tack tack så mycket! Jag försökte att spara och kopiera statistik-rutan / filen.Men det gick inte.Men jag fick iallafall 46 besökare! Föresten, är ni duktig på design? Och tar du det gratis? Så kan du gärna kontakta mig på [email protected]
------------------------------------------------------------------------------------------------
För att jag inte kunna lycka att visa er statistiken lägger jag in en gullig bild på eric istället sålänge // Emme
Snacka om svettig Saade! Men jag skulle ändå ge min högra arm för att
få krama honom just då! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0